2010年4月7日星期三

Diamond and Rust

有很多很多很多试
等着我去考

有很多很多的功课
等这我去赶

还有一个人
等着我陪

现在的我很累

我很想打JPA interview的经验
下次吧

先听听一首
很有味道的西洋老歌

Diamond and Rust


We both know what memories can bring
They bring diamonds and rust
..................

Yes, I once loved you dearly
And if you're offering me diamonds and rust

I've already paid



没有评论 :